Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 3 noiembrie 2011

Pasta de peste











Am vrut sa fac niste creme diferite pentru minibriose mele sarate pe post de aperitiv. Dupa Minibriose cu crema de branza mi-am zis sa incerc si altceva...

Astfel ca am dat peste o reteta minunata de peste intr-un calendar de retete...nu mai stiu de la ce revista il am...

Ingrediente:
50g unt,
1 galbenus fiert,
100g ton sau sardele din conserva,
2 lingurite de mustar,
1 ceapa mica,
50g sunca,
un castravecior in otet,
2-3 fire de patrunjel/telina,

 Pentru decor:
 cateva felii de lamaie.



Mod de preparare:

Tonul se pune la scurs. Conserva a avut 185g, deci eu am cam dublat cantitatile la celelalte ingrediente ;-)

Ceapa curatata si castravetele se dau pe razatoarea mica, apoi se scurg bine de tot de zeama. Sunca se da tot pe razatoarea mica.

Untul se spumeaza impreuna cu galbenusul fiert-pe care l-am dat tot pe razatoarea mica, am adaugat mustarul




si tonul bine scurs, apoi am incorporat ceapa, sunca si castravetele(toate rase).
Am amestecat bine si gata!


Si cu aceasta pasta minunata am infrumusetat minibriosele, pe care le-am decorat cu feliute mici de lamaie si frunze de telina.


12 comentarii :

  1. imi place reteta asta,pupici pentru postare

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasta ta e una ,e mai elaborata decat cea pe care o stiam eu .Am sa incerc varianta asta.
    Cat despre pasta de peste ...eu o iubesc . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca n-am incercat sa pun si castravete murat.data viitoare incerc varianta ta.
    te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata !
    N-am mai facut pasta de peste de un car de vreme. Acum, ca am vazut reteta, o sa cumpar o conserva si imediat fac o gustarica . Mie imi place si cu brinza crema Philadelphia, in loc de unt . Sunca si castravetele sint ingrediente inedite, dar o sa fie mai picanta . Mersi de idee !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ina- multumesc :*

    @Alexandrina- incearc-o! :*

    @Antonina-sa stii! ;-)

    @Lia- tocmai pt. ca e diferita de cea pe care o stim cu totii, m-a facut sa o incerc. Si nu am regretat. Nici musafirii ;-)

    @Micu-e f.bun cu castravete! reteta era pt. 100g peste si 1/2 de castravete, dar cum am pus eu toata conserva de 185g, am folosit tot castravetele din imagine. Faptul ca l-am dat pe razatoarea mica si l-am stors bine, putin s-a simtit, sa stii, ar fi tb sa pun 2 castraveti.te pup cu drag si eu :*

    @Dani-Buna dimineata! Tocmai sunca si castravetele m-a atras la aceasta reteta si a iesit delicios de buna, crede-ma. TB incercata si varianta ta cu branza in loc de unt. pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe placul si pe gustul meu.
    O zi buna,Liana!

    RăspundețiȘtergere
  7. o ador dar nu e chiar asa buna

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte buna, imi place... notat reteta :-*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.